Uppdatering

Oj nu var det länge sedan jag skrev här!
Lätt att glömma en sida när man påbörjar en annan! :)

Har påbörjat min nya hemsida, http://www.blackvanillas.se
Besök den gärna!

Har även valt att ta bort en del inlägg här, då jag just nu inte har riktigt ork med att förklara hur jag tänker för folk som kanske tycker jag tänker heltokigt, har lite mycket nu så är lite lätt känslig.
För er som läst menade inlägg så står jag absolut för mina åsikter, dock är ett sånt inlägg lite som att inbjuda till debatt, och i vanliga fall gillar jag att diskutera och debattera, men när man har det lite tungt blir man mer nere av sådant istället, så därför har jag tagit bort det.  Dessutom var jag rätt så himla sur när jag skrev det, då blir det lätt lite överdrivet och fel vinklat en aning, också dumt.

Annars så kan jag berätta att candy snart fyller 1,5 år!

Och älskar sin vinter, tror hon gärna skulle bo i Alaska året om ifall hon kunde!

Men nej, nu ska vi gå och se en film i soffan.
Ska försöka komma ihåg att uppdatera oftare också!

//Matte

COMMENTS

COMMENT HERE:

NAME:
Remember Me?

E-mail: (not published)

HOMEPAGE:

COMMENTS:

Trackback
RSS 2.0