Beardis-träff!

Idag har vi varit på Beardis-träff i Intrånget!

Det har varit en lång dag, då jag & matte mötte upp Kerstin & Albin en timme
innan resten kom, så vi kunde sätta upp tipspromenaden som matte påtat ihop.

3,5 timme i skogen sammanlagt vart det för mig, så nu är jag alldeles slut.
Men roligt var det, vi vart 8 beardisar + en schapendoes, med tillhörande hussar & mattar.
Jag har även passat på och tagit mig ett dopp till, matte tyckte det var lite onödigt men det tyckte inte jag :-)

Korv grillade vi och åt.
Jag säger vi eftersom en snäll själ hade lämnat en korv i grillen som jag tog *mums*

Matte ser helt slut ut, jag ska säga åt henne att vi ska lägga oss i sängen och slappa ihop.
Det kan hon behöva, speciellt som jag väckte henne 05.15 imorse,
då jag tyckte vi kunde tugga märgben ihop i sängen! 
Det tyckte hon tydligen inte heller var någon bra idé, hon är lite fånig min matte.

Boriz husse tog lite bilder  och så fort jag lagt tassarna på några
så får ni se hur kul vi hade det!

voff voff // Candy

COMMENTS

COMMENT HERE:

NAME:
Remember Me?

E-mail: (not published)

HOMEPAGE:

COMMENTS:

Trackback
RSS 2.0